Blue ocean strategy [Texte imprimé] : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant / W. Chan Kim, Renée Mauborgne.

Auteur secondaire: Mauborgne, Renée. Auteur
ISBN: 1591396190 (rel)
9781591396192 (rel)
Note de bibliographie: Bibliogr. p. [223]-229. Notes bibliogr. Index.
Table des matières: P. ix Preface P. xiii Acknowledgments P. 1 Part one, Blue ocean strategy P. 3 1, Creating blue oceans P. 23 2, Analytical tools and frameworks P. 45 Part two, Formulating blue ocean strategy P. 47 3, Reconstruct market boundaries P. 81 4, Focus on the big picture, not the numbers P. 101 5, Reach beyond existing demand P. 117 6, Get the strategic sequence right P. 145 Part three, Executing blue ocean strategy P. 147 7, Overcome key organizational hurdles P. 171 8, Build execution into strategy P. 185 9, Conclusion : the sustainability and renewal of blue ocean strategy
Bibliothèque Cote Statut Date de retour prévue Code barres Format
BU Vauban EDHEC Business School Lille  121.30 KIM  Disponible   --   BU1488105900   Monographie imprimée  
Bibliothèque Universitaire Vauban  121.30 KIM  Disponible   --   00063083   Monographie imprimée  
BU Vauban EDHEC Business School Lille  121.30 KIM  Disponible   --   00063082   Monographie imprimée  
BU Vauban - Accès libre  121.30 KIM  Manquant   --   00043298   Monographie imprimée  
IESEG School of Management Paris la Défense  121.30 KIM  Disponible   --   00100840   Monographie imprimée  
IESEG School of Management Paris la Défense  121.30 KIM  Emprunté   03 Mar, 2020   00103130   Monographie imprimée  
BU Vauban - Accès libre  121.30 KIM  Disponible   --   00054388   Monographie imprimée